Baştan Sona Karadeniz Turu | 7 Gece 8 Gün

İstanbul çıkışlı Karadeniz Turu

7 Gece 8 Gün 6 Gece Y.P Konaklama

SİNOP-SAMSUN-ORDU-GİRESUN-TRABZON-RİZE-BATUM-BORÇKA-AMASYA

1. GÜN : İSTANBUL  HAREKET

Gece Belirtilen saatlerden buluşma noktasından hareket ediyor Düzce-Bolu güzergâhını kullanarak turumuza başlıyoruz.

2. GÜN : SİNOP –SİNOP CEZAEVİ - SAMSUN

Sabah saatlerinde Sinop’a varıyor sabah kahvaltımızı alıyoruz. Kahvaltı sonrası ilk durağımız doğa harikası Tatlıca(Erfelek) Şelaleleri oluyor. Doğa içerisinde vakit geçireceğimiz bölgede serbest zaman sonrasında Sinop’a Tarihi Cezaevine gidiyoruz. Müze olarak hizmet veren binada siyasi tutukluların kaldığı koğuşları görecek ve fotoğraflayacağız. Öğle yemeği için Sinop limanına iniyor ve yöreye özgü mantının tadına bakıyoruz Kotracılar çarşısında verilen serbest zaman sonrasında Sinop’a veda ederek Samsun’a doğru yola çıkıyoruz. Bandırma Vapuru ziyaretiyle programımıza devam ediyoruz Onur Anıtını fotoğraflıyor Yabancılar Çarşısında serbest zaman veriyoruz. Günü sonunda dinlenmek üzere otelimize geçiyoruz.

KONAKLAMA:SAMSUN

3. GÜN: ORDU – BOZTEPE – TRABZON

Otelde alacağımız sabah kahvaltısı sonrası programımızda şirin ilimiz Ordu var. Kenti kuşbakışı görmek için yaklaşık 8 dakikalık teleferik yolculuğu sonrası Boztepe’ye çıkıyoruz. Olağanüstü Karadeniz manzarası eşliğinde çaylarımızı yudumluyoruz. Serbest zaman bitiminde doğuya yolculuğumuz devam ediyor. Karadeniz’in incisi Trabzon’a varıyoruz. İlk durağımız Soğuksu mahallesine Atatürk Köşkü’ne gidiyoruz Gazi Paşa’nın vasiyetini yazdığı mekânı da ziyaret ederek otelimize doğru yola çıkıyoruz

KONAKLAMA: TRABZON

4. GÜN : | SÜMELA MANASTIRI-ÇAY FABRİKASI-UZUNGÖL

Otelde alacağımız sabah kahvaltısı sonrasında ilk durağımız olan çay fabrikasına gidiyoruz çayın nasıl işlendiğini öğreniyor ve alışverişlerimizi yapıyoruz. Sonrasında Trabzon Maçka’da bulunan Altındere Milli Parkına hareket ediyoruz. Altındere Milli Parkı içine girdiğinizde adeta yeşilin 1001 tonunu göreceksiniz. Yeşilliklerin içinde bulunan Karadağ’ın eteklerine kaya oyularak inşa edilmiş olan Sümela Manastırı’nın mimari harikasını gördüğünüzde şaşkınlığınızı gizleyemeyeceksiniz. 1250 mt yükseklikte bulunan Sümela Manastırını gezerken rehberimizin anlatımlarından sonra bir kez daha büyüleneceksiniz fotoğraf çekmeniz için verilen serbest zaman sonrasında 1300 metre rakımda olan Uzun Göl’e doğru yola çıkıyoruz göl kenarında yürüyüş yapmak ve göl manzarasında çay kahve keyfi için serbest zaman veriyoruz zaman bitiminde. Otelimize yerleşiyoruz akşam yemeği otelimizde

KONAKLAMA: İYİDERE

5. GÜN : | RİZE – AYDER YAYLASI– ZİLKALE - PALOVİT ŞELALESİ

Sabah erken saatlerde otelde alacağımız kahvaltı sonrası Rize’ye gitmek üzere yola çıkıyoruz Rize bezi fabrikasına gidiyoruz (feritiko) sanatı hakkında bilgi alıyor dileyenler alışveriş yapma imkânına sahip oluyor. Alışveriş sonrasında Fırtına Vadisine gidiyoruz öğle yemeğini alacağımız tesiste Zipline ve Rafting yapmak isteyenler heyecanlı anlar yaşayacaklar (EXTRA). (Zilkale-Palovit Şelalesi turuna katılmak isteyen misafirlerimizle keyifli bir yolculuk yapıyoruz (EXTRA) Mola sonrasında 1300 metre rakımdaki Ayder Yaylasına tırmanışımız devam ediyor. Gelin tülü Şelalesini görerek fotoğraflarımızı çekiyoruz sonrasında yaylanın keyfini çıkarmak adına serbest zaman veriyoruz. Zaman bitiminde otelimize yerleşiyoruz akşam yemeği otelimizde.

KONAKLAMA: ARDEŞEN

6. GÜN : | BATUM-BORÇKA-KARAGÖL

Sabah erken saatlerde otelde alacağımız kahvaltı sonrası Batum’a geçiş yapmak üzere Sarp sınır kapısına doğru yola çıkıyoruz. Gümrük işlemlerimizi tamamlayarak Batum’a giriş yapıyoruz. Sarpi köyünü geçerek yol güzergahında Aziz Adrew’in heykelini fotoğraflıyoruz. Gonia Kasabasında Liralarımızı Lariye çeviriyoruz.Çoruh nehrini geçerek kent merkezine gidiyor ve merkezde Tiyatro Meydanı, Medea heykeli, Piazza Meydanı ve Türk Mahallesini geziyoruz. Öğle yemeği için vereceğimiz mola sonrası Batum’a veda ediyoruz. Gümrük işlemleri sonrasında Borçka’ya gidiyoruz bizleri bekleyen minibüslerle saklı cennet Karagöl’e doğru yola çıkıyoruz göl kenarında yürüyüşlerimizi yapıyor bol bol fotoğraf çekiyoruz. Vereceğimiz serbest zaman sonrası dinlenmek üzere otelimize yerleşiyoruz.

7. GÜN : | TRABZON – AYASOFYA – VAKFIKEBİR – SAMSUN

Otelde alacağımız sabah kahvaltı sonrası Trabzon’a doğru yola çıkıyoruz Yol güzergâhımıza bulunan Sürmene’de bıçak alışverişi yapıyoruz. Trabzon’a ulaştığımızda kentin en önemli yapılarından birisi olan kilise olarak inşa edilen Fatih’in fethi sonrası camiye dönüştürülen Ayasofya’yı ziyaret ediyoruz. Uzun yıllar müze olarak hizmet veren yapı yakın zamanda yeniden camiye dönüştürüldü ziyaret sonrası ekmeğiyle meşhur Vakfıkebir’e gidiyoruz yöresel ürünler alabileceğimiz tesiste mola veriyoruz Mola sonrasında Görele’ye devam ediyoruz Kemençe Müzesini ziyaret ediyor sonrasında Ordu’da fındık alışverişine duruyor ve günün sonunda dinlenmek üzere otelimize yerleşiyoruz.

KONAKLAMA: SAMSUN

8. GÜN : | AMASYA - İSTANBUL

Otelde kahvaltı sonrasında Amasya’ya doğru yola çıkıyoruz Şehzadeler kentinde programımız Amasya müzesi ile başlıyor; şehzadeler konağı, Hazeranlar Konağı ve Beyazıt külliyesi ile devam ediyor son olarak Ferhat ile Şirin’in heykellerini görerek fotoğraflıyor Amasya ziyaretimizi bitiriyoruz.İstanbul'a  doğru yolculuğumuz başlıyor Bir başka organizasyonda buluşmak üzere vedalaşıyoruz..

NOT: Türkiye ile Gürcistan Devletleri arasında yapılan anlaşma gereği TC vatandaşları Batum' a üzerinde TC kimlik numarası bulunan nüfuz cüzdanı ile geçiş yapabilmektedir(Yeni Kimlik). Bunun dışındaki kimlik kartları ile (ehliyet vs.) geçiş yapılamamaktadır. TC vatandaşı olmayan misafirlerimiz pasaport ile geçiş yapacaklardır. Ailesi ile birlikte seyahat etmeyecek olan 18 yaş altı misafirlerimizin BATUM' a geçişleri için NOTER den onaylı MUVAVFAKATNAME almaları gerekmektedir

DİKKAT: TC NOLU NÜFUS HÜVİYET CÜZDANINIZI SEYAHATE ÇIKARKEN YANINIZA ALMAYI UNUTMAYINIZ.

GEZİ ÜCRETİNE DÂHİL OLAN HİZMETLER

- Otellerde 6 Gece Yarım Pansiyon Konaklama,

- 6 Sabah Kahvaltısı (Otelde)

- 6 Akşam Yemeği (Otelde)

- Lüks Otobüsler İle Ulaşım Hizmetleri,

22:00 Bakırköy Ömür Plaza AVM

22:30 Mecidiyeköy Meydan Mado cafe Önü

23:00 Kadıköy Evlendirme Dairesi

23:20 Kartal Köprüsü ( E-5 Ankara Yönü)

23:40 Çayıova McDonald’s

Yorum Yap

Lütfen yorum yazmak için oturum açın ya da kayıt olun.